Wij zijn er voor u...

Info van cyrillus

  • Gaan al jullie boetieks weer open en wanneer?

    De meeste Cyrillus-boetieks gaan geleidelijk weer open vanaf donderdag 14 mei, met aangepaste openingsuren. U kan de openingsuren van uw boetiek raadplegen op de boetiekpagina van cyrillus.be

  • Ik heb mijn bestelling laten leveren in een afhaalpunt of een boetiek vóór de lockdown. Waar is mijn pakje nu?

    MONDIAL RELAY. Uw pakje bleef beschikbaar in of onderweg naar uw 'Mondial Relay'-punt tijdens de lockdownperiode. Als dit Relay-punt open is, kan u uw pakje ophalen, mits naleving van de gezondheidsmaatregelen aanbevolen door het 'Mondial Relay'-punt. Voor de bestellingen geplaatst en geleverd in een afhaalpunt vóór de lockdown, zal u een sms ontvangen wanneer uw pakje kan worden opgehaald in het afhaalpunt. Gelieve pas naar het afhaalpunt te gaan na ontvangst van deze sms.
    BOETIEK. Uw pakje bleef beschikbaar in uw boetiek tijdens de lockdownperiode. De Cyrillus-boetieks gaan geleidelijk weer open vanaf 14 mei, met aangepaste openingsuren. U kan de openingsuren van uw Cyrillus-boetiek raadplegen op de betreffende pagina op onze site.

  • Wat zijn de mogelijkheden voor de levering van mijn pakje?

    Levering thuis of op een ander adres is mogelijk met Colissimo. Hou rekening met een levertermijn van ongeveer 4 weken vanaf de datum van uw bestelling.
    Levering in een boetiek is weer beschikbaar, de boetieks gaan weer open vanaf donderdag 14 mei, met aangepaste openingsuren. Raadpleeg de nieuwe openingsuren van uw boetiek.
    Levering in een Afhaalpunt is weer beschikbaar.

  • Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?

    In deze uitzonderlijke situatie worden onze leveringstermijnen geschat op 4 weken.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

    Neen, u kan uw bestelling jammer genoeg niet annuleren of wijzigen.

  • Kan ik het leveringsadres aanpassen?

    Neen, u kan uw leveringsadres niet aanpassen. Als het voor u niet mogelijk is om uw pakje in ontvangst te nemen, zal dit naar ons worden teruggestuurd ; als het wordt geleverd in de brievenbus, kan u het daarna terugsturen. De retourtermijnen zullen worden verlengd om u de kans te geven uw artikelen terug te sturen. Retourneren kan gratis in een 'Mondial Relay'-punt of rechtstreeks in uw boetiek.

  • Hoe kan ik iets terugsturen?

    Het is opnieuw mogelijk om artikelen terug te sturen. De retourtermijnen zijn verlengd met 60 dagen vanaf 11 mei voor de bestellingen uitgevoerd vóór deze datum. Raadpleeg voor meer info de servicegids.

  • Welke speciale gezondheidsmaatregelen heeft Cyrillus genomen?

    In overeenstemming met de richtlijnen van de overheid en de bevoegde autoriteiten hebben we heel snel aangepaste gezondheidsmaatregelen ingevoerd: het aanbieden van beschermingsmiddelen, de strikte naleving van de 'social distancing'-regels en het verstrekken van informatie op regelmatige tijdstippen. We houden voortdurend contact met de autoriteiten en blijven de situatie van dichtbij volgen.