U beter informeren door

100% transparant te zijn:

Onze logistieke diensten zijn verhuisd naar een gloednieuw magazijn dat groter, beter ingericht, sneller en efficiënter is. Hoewel onze teams en partners er alles aan doen om de overgang zo vlot mogelijk te laten verlopen, ondervinden de voorbereiding, levering en terugbetaling van onze bestellingen momenteel hinder. Onze excuses hiervoor, we vinden dit oprecht heel jammer.

  • Waar is mijn bestelling?

    We nodigen u uit om de status van uw bestelling te raadplegen in uw klantenaccount.
    De levertijden zijn nu 12 tot 15 werkdagen. U zou uw bestelling binnenkort moeten ontvangen. De klantenservice kan geen aanvullende details geven over het volgen van bestellingen. Bedankt voor uw begrip.

  • Mijn bestelling heeft nog steeds de status “wordt klaargemaakt” in mijn klantenaccount?

    Uw bestelling is nog “In afwachting van voorbereiding” of “Wordt klaargemaakt” omdat sommige van de bestelde producten mogelijk niet beschikbaar zijn. De logistieke verhuis kan voorraadfouten in de beschikbaarheid van sommige producten met zich meebrengen. Dit spijt ons. Uw bestelling zal worden verstuurd zonder deze artikelen en het bedrag zal worden terugbetaald of niet worden afgehouden in functie van het moment waarop dit ontbrekende product aan het licht is gekomen. Bovendien kunnen niet-beschikbare artikelen soms als beschikbaar worden weergegeven op de site. Een ander mogelijk geval: sommige pakjes die vertrekken uit ons magazijn krijgen niet meteen de status “Pakjes verzonden”. Daardoor blijft de status van uw bestelling in uw klantenaccount op “In afwachting van voorbereiding” of “Wordt klaargemaakt” hoewel uw pakje wel degelijk onderweg of zelfs al aangekomen is. De update van uw bestelling in uw klantenaccount gebeurt binnen de 48 tot 72u.

  • Ik ontving de terugbetaling van een artikel hoewel het beschikbaar is op de site. Hoe kan dit?

    De logistieke verhuis kan voorraadfouten in de beschikbaarheid van sommige producten met zich meebrengen. Dit spijt ons. Uw bestelling zal worden verstuurd zonder deze artikelen en het bedrag zal naar gelang het geval worden terugbetaald of niet worden afgehouden. Bovendien kunnen niet-beschikbare artikelen soms als beschikbaar worden weergegeven op de site.

  • Waarom kan ik de Klantendienst niet telefonisch bereiken of krijg ik geen antwoord op mijn e-mail/privébericht verstuurd via Instagram of Messenger ?

    De ingewikkelde situatie van de laatste maanden heeft ervoor gezorgd dat onze Klantendienst heel wat extra aanvragen krijgt en onze dienst kan alle klachten niet op korte termijn beantwoorden. We weten dat velen nog wachten op een antwoord van ons. We vragen u nog een beetje geduld uit te oefenen.

  • Waarom werd het bedrag enkele dagen geleden van mijn rekening afgehouden hoewel ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen?

    De facturatie en betaling van uw bestelling worden tijdens de voorbereiding automatisch geactiveerd. Ons logistiek- en informaticasysteem is zo ingesteld. In een klassieke situatie komt uw pakje binnen de 3 tot 5 dagen aan, maar momenteel zijn onze voorbereidings- en leveringstermijnen langer. Daardoor zit er dus ook meer tijd tussen de debitering en ontvangst van uw bestelling.

  • Kan ik een retour doen?

    De verandering van onze magazijnen heeft geen impact op de retour- en terugbetalingsprocedure. We nodigen u uit de volgende rubriek te raadplegen: Terugzending.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

    Een bestelling annuleren of wijzigen, of de leveringswijze of het leveringsadres aanpassen, is helaas niet mogelijk.